#2 Poznaj naszą ekipę! - Karol LunaticFringe Socała

#2 Poznaj naszą ekipę! - Karol "LunaticFringe" Socała


Witajcie w drugim odcinku cyklu "Poznaj naszą ekipę!". Dzisiejszym bohaterem osoba, która na blogu pisze głównie recenzje i inne rzeczy związane z TNA - Karol Socała! Zapraszam serdecznie do lektury. Wywiad, tak jak ostatnio, przeprowadzi Oktawian Sadlak.

OS[Oktawian Sadlak]: Na początek chciałbym żebyś przedstawił się wszystkim, powiedział ile masz lat i skąd jesteś.
KS[Karol Socała]: Jestem Karol, pochodzę z Dolnego Śląska, a konkretniej z okolic Wałbrzycha. No i o zgrozo, mam 16 lat.
OS: Jesteś chyba najmłodszym członkiem ekipy czyż nie? Zacznijmy od rzeczy, które nie mają nic wspólnego z wrestlingiem. Jakie masz hobby poza właśnie tym sportem, co lubisz robić i czym się zajmujesz?
KS: Należę do grupy zawziętych gamerów. Lubie pograć z ekipą czy też zanurzyć się w świat gier RPG, które są zdecydowanie moim ulubionym gatunkiem. Z tego trochę wywodzi się też to, że uwielbiam czytać książki fantasy oraz post-apokaliptyczne. By nie myśleć, że jestem tylko i wyłącznie siedzącym w domu geekiem, tak wychodzę z domu! W wolnym czasie wyjść z kumplami, dziewczyna preferuje dużo jazdy na rowerze.
OS: Rozumiem. Gaming i dziewczyna to rzeczy, które według wielu ciężko pogodzić, ale jeśli Ci się udaje to gratulacje! ;D W porządku, chciałbym jeszcze dowiedzieć się czegoś o Twoich gustach filmowych oraz muzycznych.
KS: Kontynuując sprawianie wrażenia geeka od zawsze lubiłem filmy o superbohaterach. Może to jakaś nostalgia związana z dzieciństwem. Jak chodzi o muzykę to już od kilku lat słucham głównie metalu, wszelakich odmian. Co nie znaczy, że nie słucham nic innego poza tym, gdzie występuje gitara elektryczna. Szerokie horyzonty od muzyki klasycznej, aż czasem po komerycyjny shit, nie uwzględniając z reguły rapu bo to w moim przypadku mniejszość.
OS: W porządku. Myślę, że od strony prywatnej uchyliłeś nam rąbka tajemnicy odnośnie swojej osoby. Przejdźmy teraz szybko do meritum, a więc wrestling. Od kiedy się nim interesujesz? Na początku byłeś markiem czy od razu kumałeś co i jak?
KS: Moja przygoda z Wrestlingiem trwa od bodajże 2010 roku, nie jestem w stanie określić konkretnie jaki to był okres. Był to dosyć dziwny początek gdyż moja przygoda rozpoczęła się poprzez znajomych oglądających wrestling i przez jednego z nich trafiłem na PBFa. Gdy próbowałem złapać ich zajawkę jeszcze za nim trafiłem na tego PBFa to.. nie poczułem tego kompletnie, ale może dlatego, że było to jakieś marne Superstars gdzie Main Eventem był Matt Hardy z.. Primo? Tak mi się zdaje. Wiadomo, że wtedy jako gówniarz z podstawówki byłem markiem, ale jak już trafiłem na tego PBFa dla czystej zabawy, a nie z zainteresowanie wrestlingiem zacząłem łapać zajawkę. Po przez tego typu grę mogłem od razu zapoznać się z zasadami tego "sportu". Pomogło mi to sięgnąć po raz kolejny po jakąś galę i wtedy załapać zajawkę aż do teraz. Moja przygoda tak o to zaczęta na pbfie, przewinięta przez e-feda, a teraz na blogu. Można przez to zobaczyć, że w sumie od zawsze bardziej ciekawiła mnie struktura wrestlingu niż oglądanie samych gal gdyż zawsze co do tego miałem najmniejsze zainteresowanie choć to może wydawać się dziwne.
OS: To skoro wspomniałeś już o swojej historii aż do trafienia na Smart Fan Bloga to może powiesz nam, jak znalazłeś się w ekipie?
KS: Jestem osobą typu, której jak się coś zaczyna nudzić to zabiera się za coś nowego. Tak samo mam z grami, przez co jestem oblężony przez masę nieskończonych RPGów i tak samo mam z wrestlingiem. Znudziły mi się PBFy bo tylko ten jeden wspominany tak serio mnie zainteresował, więc przeszedłem na e-fedy. To był okres, w którym stawiałem dużo na bookerke i starałem się, by e-fedy trwały w naszym polskim internecie, ale i gdy tych czas przeminął postanowiłem założyć bloga. Wypatrzył mnie Patryk, jak dobrze kojarzę było to przy dokonywaniu wzajemnej reklamy blogów i powiedział, że szukają z Yao osób na bloga i ja im pasuje. Oto i jestem.
OS: I tym samym przyciągnąłeś tu mnie  Cóż, będziemy powoli zmierzać do końca. Chciałbym jeszcze spytać, jak z Twojej perspektywy wygląda praca na naszym blogu? Uważasz, że wszystko jest okej, jesteś zadowolony z tego co sam piszesz czy może chciałbyś więcej/mniej? No i to samo co padło przy okazji wywiadu z Yao - czytasz artykuły innych na Smart Fan Zone?
KS: Szczerze pisząc to tak, jestem zadowolony z tego jak wygląda nasza robota. Nie oszukujmy się, pierwszy krok do sukcesu! To głównie za sprawą mocnego wejścia odnoszę takie wrażenia. Z mojej pracy? Jestem zadowolony tak średnio. Chciałbym wprowadzić coś więcej i coś świeższego niż same recenzje, na których ostatnio się zatrzymałem, ale gdy ma się mało czasu jak chodzi o oglądanie wrestlingu to trochę ciężko złapać się takiego tematu, który by mi na to pozwolił. No, ale to sie zmieni, musi :D Co do artykułów innych to tak - czytam. Nie mając czasu za wiele na wrestling, recenzje są mi bardzo potrzebne, by wiedzieć co się w ogóle dzieje! No i oczywiście felietony, które są chyba naszą najmocniejszą stroną, a zawsze lubiłem ciekawe przemyślenia, jak chodzi o ten biznes.
OS: W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć większej ilości czasu na projekty, a także dużo zapału do pisania! Dzięki za poświęcenie swojego czasu! Jeżeli masz coś od siebie do dodania to bardzo proszę, teraz chwilka dla Ciebie. Ja się już żegnam z czytelnikami ;)
KS:  Moje oświadczenie: dajcie szanse TNA! Haha, dzięki za możliwość wywiadu ;)


1 komentarz:

  1. Karol! Pozdro za Maata Hardy'ego z WO :D. Niebieski :D.

    OdpowiedzUsuń