Wywiad z Martinem Stonem !

 
Wywiad z Martinem Stonem !

Podczas piątego odcinka Smart Fan Podcast jeden z naszych gości zadał pytanie "Czy chcieliście kiedyś zostać wrestlerem?". Trzeba przyznać iż jest to bardzo dobre pytanie, gdyż zapewne każdy z nas kiedyś marzył o tym żeby zostać jednym z pro-wrestlerów i pracować dla największych organizacji. W wielu przypadkach skończyło się tylko i wyłącznie na marzeniach. Zostanie pro-wrestler nie jest może takie trudne jednakże dostanie się do największych federacji jak WWE czy TNA to nie lada wyzwanie. Martin Stone jest jednym z tych typów którym to się udało. Mimo że zaczął dosyć późno swoją przygodę z wrestlingiem to dzięki uporowi i ciężkiej pracy stał się jedną z największych gwiazd w Wielkiej Brytanii. Walczył z takimi gwiazdami jak Samoa Joe, Chris Hero, Tommy End, czy Great Muta. Udało mu się dostać do NXT, gdzie walczył z Brayem Wyattem! Obecnie możemy go oglądać w federacji EVOLVE. Jak mu się udało dotrzeć tak daleko? Najlepiej niech opowie nam sam!

Smart Fan Zone: Cześć. Na wstępie pragnę ci podziękować za to, że zgodziłeś się na wywiad dla nas.

Martin Stone: Nie ma problemu stary!

Smart Fan Zone: Zacznijmy może od tego jak zacząłeś swoją przygodę z pro-wrestlingiem.Gdzie pierwszy raz zobaczyłeś ten rodzaj sportu i w jakim wieku zdecydowałeś że chcesz zostać wrestlerem ?

Martin Stone: Pierwszy raz zobaczyłem wrestling, kiedy miałem 7 lat podczas oglądania programu WWF Superstars z moim kuzynem. Zostałem od tego uzależniony i uświadomiłem sobie, że chcę być taki jak oni .Oglądałem galę, co tydzień, aż znalazłem szkółkę wrestlingu gdy miałem 22 lata i tak się zaczęła ta historia (frazeologia "the rest is history").



Smart Fan Zone: Każdy prawdziwy Smart Fan wie, że Anglia jest stolicą europejskiego wrestlingu.Walczyłeś w wielu rodzimych federacjach.Czy mógłbyś przedstawić naszym czytelnikom kilka najważniejszych federacji w Wielkiej Brytanii i powiedzieć w której z nich czułeś się najlepiej?

Martin Stone: Byłem szkolony przez Tonego i Dino Scarlo w Dropkixx Wrestling Academy w Essex i kiedy zacząłem pojawiać się na swoich pierwszych galach mogłem również uczyć się swojego fachu. Mój pierwszy przełom w karierze nastąpił w federacji IPW:UK, gdzie zostałem zabookowany przeciwko mistrzowi TNA X-Division i legendzie Ring of Honor-Samoa Joe! Ta walka pomogła mi zaistnieć w wrestlingowym świecie. IPW było miejscem, które pomogło mi stać się jednym z najlepszych w Anglii. Najlepszym miejscem,  w którym mi się pracowało w Anglii  były federacje Revo Pro,Progress Wrestling, IPW i szkockie ICW.


Walka Martina z Samoa Joe w federacji 1PW z 2006 roku

Smart Fan Zone: Jaka jest różnica pomiędzy wrestlingiem prezentowanym w Anglii, a tym ze Stanów Zjednoczonych? 

Martin Stone: W sensie, że WWE i TNA czy amerykańskiej scenie niezależnej ?

Smart Fan Zone: Chodzi mi o amerykańska scenę niezależną.

Martin Stone: Amerykańskie indy jest dokładnie takie samo jak te w Europie, gdzie wiele federacji ma wspaniałe talenty. Największą różnicą między tymi federacjami jest to, że publiczność jest znacznie mniejsza na galach tutaj w Stanach Zjednoczonych.

Smart Fan Zone: Kto był twoim najlepszy rywalem ?

Martin Stone: To trudne pytanie. Toczyłem wspaniałe pojedynki przeciwko Sha Samuels jaki i również razem w teamie z nim. Jednak najlepsza walka jaką miałem odkąd opuściłem NXT była z Martym Scrull'em dla Revo Wrestling, gdzie wszystkie bilety w londyńskiej York Hall  zostały wyprzedane!

Smart Fan Zone: Wspomniałeś o NXT.W maju 2013 roku mogliśmy zobaczyć twój debiut w NXT TV. Opowiedz nam jak dostałeś się tam i jak wspominasz czas tam spędzony.

Martin Stone: Trafiłem w 2012 roku jeszcze do FCW(rozwojówka WWE przed zmianą formuły NXT). Spędziłem tam dwa lata i było to świetne doświadczenie.



Smart Fan Zone: Jaka atmosfera panowała w NXT? Z kim miałeś najlepszy kontakt na backstagu?

Martin Stone: Atmosfera była wspaniała i najbliżej trzymałem się z Joelem Redmanem znanym z NXT jako Oliver Grey oraz przyjaźniłem się również z Wesley Blakeem, Solomonem Crowe(Sami Callihan) oraz Garrettem Dylanem.



Smart Fan Zone: Czy podczas pobytu w WWE miałeś kontakt z jakąś topową gwiazdą ?

Martin Stone: Kilka razy osoby z głównego rosteru przyjeżdżały do Performance Center, to było wspaniałe móc trenować razem z nimi w ringu.

Smart Fan Zone: Od jakich osób najwięcej nauczyłeś się w NXT?

Martin Stone: Najwięcej nauczyłem się od Normana Smaileya i Joeya Mercury.

Smart Fan Zone: Pracowałeś zarówno w WWE jak i TNA.Gdzie ci się lepiej pracowało ?

Martin Stone: Obie te federacje są niesamowite, a mi wystarczyłoby to gdybym mógł pracować tylko dla TNA.

Smart Fan Zone: Jakie są twoje plany na przyszłość? Można było cię zobaczyć w tym roku w gościnnych występach dla TNA(TNA One Night Only: GutCheck) oraz na scenie niezależnej w takich federacjach jak EVOLVE(nr.38 vs.Biff Busick) czy Full Impact Pro(Ascension 2015 vs. Aaron Epic, Bolt Brady & Rhett Giddins).

Martin Stone na EVOLVE 38
Martin Stone: Moim planem jest pracować tyle ile mogę i ciągle udoskonalać swoje umiejętności w ringu. Mam nadzieje, że będę mógł pokazywać się w EVOLVE i stać się liczącą postacią w tej federacji.

Smart Fan Zone: Świetnie!A czy oglądasz jakieś federacje na bieżąco jako fan? Jeśli tak to proszę powiedz nam jakie i za co je lubisz.

Martin Stone: Oglądam dużo NJPW,TNA i czasami łyknę coś od WWE i PPV NXT.Mam na oku również europejską scenę pro-wrestlingu.

Smart Fan Zone: Kto jest twoim ulubionym wrestlerem?

Martin Stone :Moimi ulubionymi wrestlerami są Steve Austin,William Regal i Fit Finaly.

Smart Fan Zone: Mamy w Polsce dwie federacje.Niestety mają one drobne problemy zainteresowaniem wśród fanów.Czy masz jakieś rady dla tych federacji ?

Martin Stone:Upewnijcie się że czy wasi chłopcy mają dobre wrestligowe przygotowanie, muszą oni być w jak najlepszym stanie fizycznym(muskulatura) i promujcie ich tak, aby stworzyć z nich gwiazdy, dla których fani będę chcieli wracać i oglądać na każdej waszej gali.

Smart Fan Zone:Nasze ostatnie pytanie nie jest związane z wrestlingiem.Co wiesz o naszym kraju?

Martin Stone: Niestety niewiele. Nigdy nie byłem w Polsce.

Smart Fan Zone: To by było na tyle.Wielkie dzięki za rozmowę i poświęcony czas.Mamy nadzieję, że zobaczymy cię kiedyś na jakiejś gali w Polsce.

Martin Stone: To byłaby dla mnie przyjemność przyjechać i pracować w Polsce. Również dziękuje za rozmowę.

Z Martinem rozmawiał Damian Tomaszewski

Zapraszamy do polubienia oficjalnego fanpaga Martina na facebooku oraz do śledzenia na twitterze:

Oprócz tego oczywiście zachęcamy do śledzenia jego kariery.Martina będziecie mogli zobaczyć 17 Kwietnia na gali EVOLVE 41 gdzie zmierzy się z  Anthony Nesem!

Oprócz tego oczywiście zachęcamy do śledzenia nas na facebooku 
Już wkrótce więcej  wywiadów!

0 komentarze: