Road to Wrestlemania:AJ Lee i Paige vs. The Bella Twins-Typy redakcji

Road to Wrestlemania

AJ Lee i Paige vs. The Bella Twins

Typy redakcji

Już tylko siedem dni dzieli nas od najważniejszej gali w kalendarzu federacji WWE. Mimo że z roku na rok gala prezentuje się coraz to gorzej to i tak każdy fan czeka na nią ze względu na sentyment.Jako iż w tym roku federacja Vinca McMahona nie dała wam żadnej drogi do Wrestlemanii, postanowiliśmy że chociaż my wam ją damy publikując codziennie typy jednej walki którą zobaczymy w głównej karcie największej ze scen.Myślimy że taka forma będzie ciekawsza niż typowe zapowiedzi które możecie przeczytać na innych stronach.Zaczynamy od walki div, spójrzmy co sadzi o niej nasza redakcja:


Bartosz "Yao" Grzybowski
Współzałożyciel bloga

Opinia:"Walka zrobiona bez pomysłu i właściwie tylko po to by kobiet nie zabrakło na tego typu evencie.Dla mnie walka ta powinna być o tytuł mistrzowski między Paige a  Nikki Bellą jednakże głupio byłoby nie zrobić nic z AJ Lee która powróciła.Tak więc dostajemy walkę tag teamową o nic gdzie zdecydowanymi faworytkami są Paige i AJ Lee.Mam nadzieje że walka będzie krótka i nie zanudzi nas tak bardzo. "

Mój typ:Paige i AJ Lee

Patryk Przychodzki
Współzałożyciel bloga
Opinia:" Jak zwykle WWE serwuje nam jakiś tag match z udziałem div. W tym roku jest to starcie 2 on 2 z nawet dobrą obsadę, ale mimo to nie spodziewam się żadnych fajerwerków. Śmiem sądzić, że entrance AJ i Paige potrwają w sumie dłużej niż całe ich starcie z siostrami Bella. Ogólnie rzecz biorąc śmieszne jest to, że cała czwórka miała jakiś czas temu feudu ze swoimi tag team partnerkami. Nie wiem, jak dokładnie zmieniały się storylione'y, bo nie śledzę tego aż tak bardzo, ale mnie ten fakt trochę irytuje. W końcu AJ i Paige rywalizowały ostro o pas div i się nim ciągle wymieniały. Bliźniaczki także miały ze sobą ostro na pieńku. Podsumowując, obejrzę tylko dlatego, że zawalczą panie. W innym wypadku będę przewijał, bo inaczej tego nie można nazwać, jeśli nie zapchaj dziurą. 4 way match byłby ciekawszy."
Mój Typ:Paige i AJ Lee


Paweł "Joker" Karmasz
Redaktor,twórca serii "Rzut okiem na.."


Opinia:"Walka na którą czekam na mniej. Oprócz fajnych ujęć kamer (na to czekam) to nic w tej walce mnie nie zainteresuje. Co za różnica kto wygra? Cały ten feud jest beznadziejny. Do tego cała sytuacja z siostrami Bella jest bardzo zabawna (chodzi o feud Bellasek i nagłe wspólne występy). Jeśli pin zdobędzie Paige to uznam walkę za sensowną. "

Mój typ:Paige i AJ Lee

Karol "LunaticFringe" Socała
Nasz człowiek od TNA

Opinia:"Nie dbam o to. Wrestling kobiet w WWE nie istnieje. Ile one tu czasu dostaną? Przez same ujęcia kamer za ciężko mi wytypować. Remis? "

Mój typ:No contest


Oktawian "Foti" Sadlak
Nasz człowiek od WWE

Opinia:"Myślałem, że cały ten trend #GetDivasAChance skończy się czymś innym niż to co zobaczymy... Jestem nieco zawiedziony, ale w prawdzie można liczyć na chwilę fajnego damskiego wrestlingu. Oczywiście 5-stara z tego nie będzie, ale uczestniczki walki są jednymi z lepszych w żeńskiej dywizji. No... Nikki uczy się u Johna więc szału też nie ma, ale mogło być gorzej. Kto wygra? AJ i Paige głównie dlatego, że żona Punka wróciła niedawno i pewnie zechcą dać jej zwycięstwo na dzień dobry. "
Mój Typ:Paige i AJ Lee

Damian "Dan" Tomaszewski
Redaktor,twórca serii "Obrabiamy dupe.."

Opinia:"Kolejna walka na miarę najważniejszej gali w roku. Divy w WWE nie istnieją już a szkoda. Walka będzie nudna i nie wiem po co jest w karcie głównej. Już lepszym wyborem byłaby ta walka z kick offa ale cóż niech wygra Aj i Paige bo innego wyboru nie ma. "

Mój Typ:Paige i AJ Lee

Maciej "Arkao" Jeleń
Recenzent

Opinia:"Wrzucono cztery najważniejsze divy do jednej walki co tylko pokazuje kto aktualnie jest na topie. Według mnie skoro pas nie jest na szali to zwycięstwo Angielki z Punkowej jest wręcz pewna. Poziom dupy nie urwie przez co mam nadzieje że potrwa to 5-6 minut i będzie to typowa walka przed Main Eventem by ostudzić emocje"


Mój Typ:Paige i AJ Lee

Wynik

6:0:1

Jak widzicie tutaj wszyscy jesteśmy dosyć zgodni.Walka bardzo przewidywalna i wywołująca zerowe emocje.Szansę na wygraną bliźniaczek są tak prawdopodobne jak to że ta walka dostanie od nas pięć gwiazdek. Piszcie w komentarzach czy podoba wam się taka forma zapowiedzi tej jakże "pasjonującej" gali.

3 komentarze:

  1. Mi sie podoba.W nastepnym artykule dajcie ladder match.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ladder match nadejdzie czas :) Chcemy zacząć od tych słabych walk (czyt. mało interesujących).

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe wwe jest mało interesujące :)

    OdpowiedzUsuń